RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

bersama MEREKA yang terbaik dihati sy :)

salam reader , entry kali ni fify nak kasi tengok picture je bole ? gheeeee ^^ sbb bg fify mereka la penceria hidup fify selama jatuh dan bangun fify







KAMI DERMA DARAH :) dia darah "A" fify darah "O" :P





oke tu je nak tunjuk yang gamber secondlast tu kan kan ... kawan fify usha sambil berkata 'TAK PENAT GELAK KE CIK KAK ? " hahhaha


p/s : jgn tiru aksi kami :P dan pada sesiapa yg tade gambar mgkin kita belum pernah bergambar nnty kita tgkap oke :P

sekian :)
please like if u want

6 comments:

Azie Azra said...

fify !sweetnye korg berdua derma darah.darah kite golongan yg sama.pemurah kan ?hehehe

Fifyjammieasbim said...

azie azra : terima kasih ckp sweet ^^ mcm gula2 tak :P hekhekhek :) a'ah kita golongan darah yang sama :) bukan senang nak jumpa org darah "O" ni :P

Pies DonaShi Ismail said...

huhu.. pic kte xde pon..
hehee..

Fifyjammieasbim said...

apies : ehhh ? heheh oke nnty kita bergambar taw ^_^

garfield88_aini said...

nice entry...cantik pic awk tu...

Fifyjammieasbim said...

garfield : thnx dear ^^ (kembang jup)