RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

kau datang aku lari~~

salam semua,tajuk di atas sebenarnya fy nak cerita tentang sesuatu yang fy NAMPAK then fy lari , mengelak , lompat , terjun , kuak lentang , dan mcm2 gaya lagi...hehhe nak tahu ? mesti korang tertanya-tanya amende la dak ni nak cite kan ? haha actually pasal binatang yang digelar "LIPAS".ewwww seyes lol i hate it .! korang tak geli ke? fy nampak je sanggup la lari~~ ishh tak rela fy nak menatap sesungutnya,kaki nya ishhh tak RELA oke .!



lagi-lagi kalau nampak "MEREKA" ni dalam bilik mandi ke , toilet ke fy sanggup tunggu kat luar toilet until LIPAS2 ni blar~~ sanggup woo biar berjam2 , tapi kalau da urgent hukhuk fy terpaksa MEMBUNUH jeng3...maaf yer cik lipas saya tahu awk ade masa depan yang cerah tuk hadapi masa akan datang tapi saya terpaksa bunuh awak sebab saya TAK PERNAH suka awk ;P hahahahahah kan fy pernah jadi rama2 ? amacam ok tak fy pakai custom ni plak :PPP



HAKHAKHAKHAK (gelak tak ingat dunia sambil berguling2) giler STYLE bukan ? hahhaah :) siap ade spek mata hitam gituh ^_^ hakhakhak tapi kan bila dia bertelur tu lagi aku tak suka ohh ingat satu KAPIT 1 ekor rupa-rupanya........


hamek kaw.! ni kalu ade sejuta KAPIT BERekor2 la jawab nya hakhak , tapi kan aku tak tahu la kenapa aku tak suka lipas ni ... padahal tak GIGIT,tak BERBISA tapi tah ....
mungkin sebab aku GELI hahhha dengan kaki banyak ewwww tak suka uh .. itu kalau seekor aku da cabut lari lintang pukang ni kan yang tengah banyak2 LIPAS yang sedang menjadi "AHLI GOSIP2 LIPAS" hakhak (berkumpul lipas banyak2) ewww sumpah la aku tak lalu da tempat tu . hahahhaha :)

korang gak mesti ade mende yang korang geli gak kan ?
kalu la lipas tu macam ni huh sejuk sikit mata memandang :P



kan COMEL XDD hahhaha :))

tu jela fy nak share ^_^
salam penakut dari
fifyjammieasbim please like if u want

5 comments:

Nurhasnatul Nabila said...

hahahaah! lipas mmg mengelikan...

Mashriq_deo said...

hahaha... ogy punya cockroaches... hehe.. kawai.. hahah...

Fifyjammieasbim said...

@Nurhasnatul Nabila > hekhekhek mmg sgt sgt menggelikan :PP

@Mashriq_deo > kawaii kan ? hehe kalu mcm ni upe lipas tu fy pon tak lari~~ hehehe

Fizfai said...

nnti lipas kejar awk blek bru tau.. hak3..

Fifyjammieasbim said...

@nash : heheheh aih pasti fy tak lari malah tgkapo gmbr wat kenangan ag :PP

@chick : hahahah tanak~~~~ lari sekuat haty XD