RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

aku stress !

tepi tepi ! aku marah ni ! marah ke ? stress kot -,-' erghhh aku nak jerit sekuat hati ! aku majuk ni sumpah ! tanak pujuk ag ! sumpah aku majuk !! ;'( erghh !

ape tengok tengok ! nak kne erk ? stress ni ! pukul kang *giler gangster kaw ! haha

diam la ! ape kutuk kutuk..aku marah ni ! -.-' nak air nak air ==" lupa aku puasa ! sabar sabar org puasa tak boleh marah marah ! walau hati nya sedang terbakar ;'(

korang mesti pelik pahal la minah ni mencarut carut sgt ni ... ekceli aku marah diri sendiri -.-' sbb tak cukup masa masa jawab exam tadi ! grr !

"MASA ITU EMAS" kalau masa tu aku da kejar n tak dapat n abes cenggitu jew aku nak ckp MASA ITU ape pulak ?? kejam ? sadis T^T huwaaa ! salah diri sendiri ;((

ok la bye (:

nway happy teachers day ! ^^
please like if u want

4 comments:

HaNa Hani said...

uish
sabar dear
insyaAllah okeh je semua t k
^_^

Fifyjammieasbim said...

hukhuk harap harap mcm tu la yangg :(

aleen aiden said...

hee,xcukup mase jwb exm tu memang biase dah klo alin.bab anage time memang alin fail.hu3
ol da bes!hofuli result kmu nnt ok.. ^_^

Fifyjammieasbim said...

i hope so . seyes i rasa nak nges kot T^T huwaa , aminnnnn , tq sygs :)