RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

CUTE COUPLE CONTEST

salam fify nak join contest ni uh ! HAHA bukan bergambar dengan boypren den eh tapi ade lar rahsia :P tengok jap ag gua kasi korang tengok =) heheh dia kata syarat nye begini...

  • Mestilah mempunyai blog dan mestilah follower ciksucatalyst.
  • Buat entry yang bertajuk "cute couple contest".
  • Letakkan banner gambar di atas di sidebar & entry dan link ke blog www.ciksucatalyst.blogspot.com
  • Upload gambar bersama orang kesayangan anda,tak kisahla,ibu,ayah,anak,suami,kekasih,kawan dan sebagainya tetapi mesti couple okay,maknanya gambar anda dan pasangan.
  • Buat sedikit 'caption' yang menarik,dan kreatif.kalau nak cerita pasal gambar tersebut pun,tidak mengapa:)caption yang menarik dan kreatif akan di pilih sebagai pemenang.
  • Tag seorang rakan anda da make sure dia tahu la yea:)
  • Tinggalkan link entry anda di petak komen di bawah.
  • Tarikh tutup penyertaan 26 April 2011 dan keputusan adalah MUKTAMAD.
so gua nak join kasi meriah contest ni =)) jom usha gambar gua plak :P


kaw la beruang paling comel yang aku pernah ade ! love you larh !


nak tag semua follower fify supaya semua orang memeriahkan lagi contest ni ^^
bye :)
please like if u want

2 comments:

Razni Anuar Razali said...

laaaa.. kapel ngan beruang rupenye... hahahaha

Fifyjammieasbim said...

razni : tu la pasal :PP aku kapel nan beruang ag best ^^ sbb dia tak pernah sakiti aku , aku lenyek dia ade la xD hahahahahah