RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

SUAP 2011

salam reader . pada entry sebelum ni kan fify ade cakap sal suap kan ???
huh nak taw sukan ape fify masuk ? (LAYAK KE BERSUKAN :P) heheh tak la fify jadi maskot untuk kos DCSN :) tema kami warna purple jadi kami dapat idea last minit itu "BUNGA" .
mesti korang pelik kan apekah ??keh keh . laaa bunga je . so fify jalan la 1 stadium :) jadi pasukan sorak untuk pasukan kontijen kami ^^ *DCSN*

jom layan gambar :)


with MANJA =)

yeay ! enjoy dis moment doe . da tua nnty ley tunjuk kat cucu cicit gua nnty !
har har

peace yaw :) tahun lepas jadi rama2 sem ni jadi bunga ok la tuh * trendmark sape tah* keh keh

see see ! pasukan futsal doe :) hebadd taw dorang ni ! sape berani jum lawan ^^
ta silap nama group dorang "CHALEGS"
tak begitu tuan hakim ? HAHHAHA anyway giler best SUAP !

wah ! sape candid ni ? keh keh bajet giler gua ! muka ade senyum !
keh keh :)


alamak ! gua giler bajet lagi sekali ""sopan"" doe ! HAHA

ko nampak tu ! sepanduk , banner cute jer ^^ DCSN go go ale ale ! hahah
gelek makyong jap ! hahahahha

HAMMEK kaw ! dari jauh sudah kelihatan ! bukan bunga je nampak !
mcm bluehippo da gua ! hahha :) punya semangat kesukanan gua ni :)

adoi ! muka gua bajet lagi !! keh keh gua ni giler kamera ke ? haishh OFKOSH !
keh keh gua senyum baek punya :)
credit to : sir ramlan
motif : bulu mata :P keh keh

gua rasala kan , kalau ade angin yang tiup gua ni ! gua tak TUMBANG !
tapi kepala gua pergi dulu ~~ hahah keh keh
jatuh pon secara perlahan ! tu dia haihh :P

p/s: gambar tanpa edit :) hammek original dari owner ^,^
thnx for the piccas ! enjoyyy ~
thnx to all yang buadd custom cute ni untuk gua ! gua hargai :)
tahun ni las gua pakai mende2 ni . kang masuk U mane nak ade =="
k la ni je gua nak carut2 sikit :)
chaww cin chaww ~!

please like if u want

No comments: