RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

perasaan ditinggalkan...

sayu,sunyi,sepi,bosan...mula bercampur aduk lalu sebati..
berkurung di bilik yang sepi tade orang..hanya diri ini....
yang kawasan sekitar nya tiada penghuni yang lain..
hanya aku...


kerinduan mulai terasa bila dia pergi....
aku tetap tunggu dan terus menunggu agar dia kembali..
tapi dia tak kembali...
ape yang harus aku lakukan agar dia balik kepada ku semula ?
seperti sediakala...
penuh gelak taw dan keriangan dihari hari ku...
mampu kah aku menanggung rindu yang bergunung ganang ni ??




letih...bosan !
tunggu dan terus menunngu,
kerinduan membuak2..
hati mula gelisah memikirkan...
adakah aku dihatinya?
siapakah aku dimata nya ?
adakah aku untuk dia....
bermula bermain di benak fikiran ku....


kaw ! ye kaw !
dengarlah...pulang la segera ...
ku menunggu penuh kepastian dan keyakinan...
yang kaw milik aku !
suatu hari nanti..


*menda yang mengarut ini rekaan semata2..tade kaitan nan fify ponggg :P *

p/s : dindot ! tok kaw ni weyh penat aku reka XD haha


salam :)



please like if u want

4 comments:

aienz nawawi said...

sedeyh ny
hehe

Fifyjammieasbim said...

adeq : alololo asl sedey lak ni ? tamaw k ? heheh ni semua maiann semata2 :P

Anonymous said...

sedih betol . tapi kalau xmo sedih x yah tunggu2 . enjoy je ngan kwn2 . komfem ok =D

Fifyjammieasbim said...

hahah :) ferra jgn sedih ni rekaan semata2 huhu ^____^