RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

MAAF


hanya itu yang mampu aku ungkap kan ,
aku tahu kata MAAF tak semestinya akan membaikkan semua benda dalam dunia ni,
tapi aku mahu juga katakan MAAF pada kau,
mungkin aku ini tak sempurna,
mungkin aku ni terlalu menyakiti kau,
tatkala aku terlupa serta alpa dengan tingkah laku aku,
keseronokkan bergaul menjadikan aku lupa atas batas-batas perkataan
hinggakan kau terluka kerana aku,
MAAF MAAF dan MAAF =,="
aku berasa bersalah kepada kau....
aku tahu kau sedang membaca sekarang ni,
aku tahu hati kau juga keras untuk memaafkan aku,
aku bukan sesempurna insan lain
aku tak pandai jaga hati orang sekeliling aku
aku betul-betul minta MAAF...
sekiranya aku ada buat kau berkecil hati..
coretan ini apa yang terlintas di hati dan di fikiran aku...
coretan ini juga ingin aku sampai kan kepada kau
bahawa kau kawan yang terbaik aku pernah ada.
yang ade ketika diri ini kesunyian
yang ade untuk gelak tawa aku
TERIMA KASIH kawan....

salam dari FIFY :(

please like if u want

2 comments:

rinn kechiik said...

anda di maafkan hehehe :)

Fifyjammieasbim said...

@ erin kecik : hehehe :) maceh syg