RAMA RAMA DIHATI FIFYJAMMIEASBIM

muka zaman sekolah :P

salam semua , hehe masa aku sekolah dulu perhhh jgn ckp mmg selekeh ahh , muka SELEBET je :P ag2 mase SPM adoyy kusut bhai , hahah SPM sape ckp senang ? susah tuh -______- sape kate senang perh wa selut la weyh ^_^ ehhehe nak tengok muka aku ? jeng3...
>
>
>
>......L O A D I N G ............


HAHAHA see see dgn selekeh bertudung :P dala pinjam tudung org =,=" hahahah maklumlah tudung ya aku pakai sume salah disisi undang2 SEKOLAH KEBANGGAAN kuh XD hahahha :)
aku ni mase sekolah dulu selalu buli dak2 junior maklumlah balas DENDAM senior2 dulu wat kurt aku XD hahah harap2 junior aku tak bace :P hahah tapi aku penuh kasih sayang memarahi mereka,dgn merdu suara ku memekik ditelinga mereka awww :P hahha takla alu ni baik sebenarnya(hakhak MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI) huahuahua


bukan tu je taw aku ni ske main bubble beloon mse asrama hikhik tiup2 tiup2 :)
sampai nk mampos aku tiup naseb la umur panjang huhu :)


tiup la sampai berlebam huahua tapi mmg cara2 HILANG tension beb.! try uh :P hahah mmg mcm childish tapi did i care ^_^ kekadang aku ske dgr lagu :) jiwang2 kan kan... baru la kate REMAJA hakhak layan lagu 80's ,90's un un huhu

disamping tu aku ske lepak n memerhati keadaan sekekeling aku hakhak kadang orang tengok aku pelik =,=" sebab aku USHA BAIK~~~~ punya hahahhaahah




itu lah hidup aku XD hehe =)) tapi semenjak aku dok kt kedah tu keje aku dok uma -____- study n lepak jarang2 je -____- itulah lumrah pelajar perantauan ni =,=" but i love my besties there ag2 si din BKE ske pangkah akuh haha tapi dia baik sgt ^_^


hikhik lastly di kedah sgt seronok ^_^ kawan2 sporting habis ... hehe tu je nk citer hakhak =)

LotsOflove
fifyjammieasbim please like if u want

No comments: